eLoket

Omschrijving

  • Het beveiligde platform waarmee u een toepassing op maat kunt bouwen die interactie met uw eindgebruiker mogelijk maakt;
  • Raadplegen, aangifte doen of wijzigen van gegevens.

Kenmerken

  • Moduleerbaar in functie van behoeften;
  • Eigen huisstijl;
  • Mogelijkheid tot integratie in een bestaande website;
  • Verrijking met informatie uit authentieke bronnen;
  • Beheer en onderhoud door Fedict;
  • Authenticatie via eID of token

Gebruikers

Federale overheidsdiensten en –instellingen.

Voorwaarden

Doorlopen van volgend traject:

  • Letter of intent aan de voorzitter van het Directiecomité van Fedict;
  • Analyse van uw behoeften;
  • Afsluiten protocolakkoord;
  • Bouw van de toepassing;
  • Toepassing online (go live);
  • Overstap naar service mode;
  • Ondertekening gebruiksovereenkomst.

Toegang en ondersteuning

  • 24 uur op 24, 7 dagen op 7 toegankelijk;
  • Ondersteuning voor serviceverantwoordelijken van maandag tot vrijdag, telkens van 8 tot 18u (op openingsdagen van de federale overheid).

Voor meer informatie of om de dienst te gebruiken, kunt u contact opnemen met de Fedict Service Desk op servicedesk@fedict.belgium.be met vermelding van de referentie ‘S026 – eLoket’.